Hormann Technika przeładunku

Uszczelnienia bram

Zainteresował Cię ten produkt? Zapytaj o ofertę!

Darmowa Wycena

Masz inne pytania odnośnie produktu? Napisz do nas lub zadzwoń!

Kontakt

Uszczelnienia bram chronią przeładowywane towary przed wpływem czynników atmosferycznych, pozwalają oszczędzić koszty energii, zapobiegają powstawaniu przeciągów. Klapowe uszczelnienia bram dopasowują się do samochodów ciężarowych różnych wielkości, dlatego mają uniwersalne zastosowanie. Uzupełnieniem są pneumatyczne i dociskowe uszczelnienia bram specjalnego zastosowania. Dostępne jako modele rampowe lub przejazdowe w wielu wariantach wykonania. Prawidłowo dobrana szerokość fartuchów i głębokość montażowa pozwala uzyskać optymalne uszczelnienie. Szczegółowe informacje znajdują się w prospekcie.

Klapowe uszczelnienia bram

O wymiarach uszczelnienia decyduje wielkość samochodu ciężarowego.

Klapowe uszczelnienia DS./DT

Parametry konstrukcyjne:

Szerokość standardowa:
3350/3500mm

Wysokość standardowa:
3500/3750mm

Opcjonalnie jako model przejazdowy wysokość 4500mm

Ramiona równoległe

Teleskopowa konstrukcja ramion

Ramiona nożycowe

Modele uszczelnień klapowych

Uszczelnienie DT

Zalecane w miejscach, gdzie przeładunek odbywa się w trybie ciągłym. Charakteryzuje się wysoką jakością, trwałością i minimalnymi kosztami utrzymania. W przypadku szkód spowodowanych kolizją można szybko i łatwo wymienić sprężyny piórowe, bez potrzeby wymiany całej plandeki bocznej.

Uszczelnienie DS

Zalecane w przypadku normalnych częstotliwości przeładunków. Fartuchy boczne i górne są wykonane z 2-warstwowej tkaniny nośnej o grubości 3 mm wzmocnionej włóknem z monofilamentu poliestrowego i obustronnie pokryte PCV. Włókno z monofilamentu zastosowane w materiale, z którego wykonano fartuchy uszczelniające, zapewnia odpowiednie naprężenie i uszczelnienie tylnej strony dokującego samochodu ciężarowego.

Uszczelnienie DPF-7

Wykonane z fartuchów wysoce odpornych na rozdarcie, które umieszczono na bocznych poduszkach wypełnianych pianką. Poduszki boczne uginają się pod naporem nieprawidłowo ustawionego pojazdu lub odsuwają się na boki, nie ulegając uszkodzeniu. Fartuchy boczne i górne wykonano z dwuwarstwowej tkaniny nośnej o grubości 3 mm z monofilamentu poliestrowego, pokrytej obustronnie PVC. Fartuchy boczne są mocowane na rzepy do bocznych poduszek. Dzięki temu w razie uszkodzenia można je szybko wymienić bez ponoszenia dużych kosztow. Część górna jest ruchoma, dzięki czemu dostosowuje się np. do zmiany wysokości pojazdu po podniesieniu podwozia.

Szerokość standardowa:3300/3400mm

Wysokość standardowa: 3500mm

Uszczelnienie DPF-7

Wykonane z fartuchów wysoce odpornych na rozdarcie, które umieszczono na bocznych poduszkach wypełnianych pianką. Poduszki boczne uginają się pod naporem nieprawidłowo ustawionego pojazdu lub odsuwają się na boki, nie ulegając uszkodzeniu. Fartuchy boczne i górne wykonano z dwuwarstwowej tkaniny nośnej o grubości 3 mm z monofilamentu poliestrowego, pokrytej obustronnie PVC. Fartuchy boczne są mocowane na rzepy do bocznych poduszek. Dzięki temu w razie uszkodzenia można je szybko wymienić bez ponoszenia dużych kosztow. Część górna jest ruchoma, dzięki czemu dostosowuje się np. do zmiany wysokości pojazdu po podniesieniu podwozia.

Szerokość standardowa:3300/3400mm

Wysokość standardowa: 3500mm

Modele uszczelnień pnematycznych: DAS-3

3-stronne pneumatyczne uszczelnienie bramy, opcjonalnie jako model do nisz. Ten typ uszczelnienia zalecany jest przede wszystkim w systemie DOBO* do magazynów-chłodni oraz w przypadku dłużej trwającego przeładunku towarów.

Wymiary standardowe:

Szer. 3600 wys.3550 głeb.850mm
Otwór frontowy:
Poduszki w położeniu wyjściowym:
Szer. 3100 wys. 3150mm
Nadmuchane poduszki:
Szer. 2400 wys. 2550mm

*System DOBO jest idealnym rozwiązaniem gwarantującym zachowanie wymogów higienicznych podczas przewozu towarów i ciągłości łańcucha chłodniczego, pomaga też obniżyć koszty zużycia energii, zabezpiecza towar przed kradzieżą i ułatwia clenie towarów. Dodatkowa zaleta w aspekcie bezpieczeństwa: kierowca bezpiecznie ustawia samochód do rampy bez konieczności wysiadania. To rozwiązania eliminuje ryzyko wypadków w niebezpiecznej strefie między pojazdem a rampą. System DOBO można stosować także w połączeniu z domkiem przeładunkowym. Więcej informacji o tym systemie w prospekcie pdf.

DAS-G-3 model przejazdowy

3-stronne pneumatyczne uszczelnienie bramy, opcjonalnie jako model do nisz

Wymiary standardowe:
Szer. 3600 wys. 4700 głeb.850mm
Otwór frontowy
Poduszki w położeniu wyjściowym:
Szer. 3100 wys. 4300mm
Nadmuchana poduszka:
Szer. 2400 wys. 3700mm

DAK-3

1-stronne pneumatyczne uszczelnienie bramy ze stałymi poduszkami bocznymi

Wymiary standardowe:
szer. 3600 wys.3500 głeb350/850mm
Otwór frontowy:
Poduszki w położeniu wyjściowym:
Szer. 2400 wys. 3100mm
Nadmuchana górna poduszka:
Szer. 2400 wys. 2500mm

Dociskowe uszczelnienia bram

Zakres zastosowania uszczelnień dociskowych obejmuje samochody ciężarowe lub naczepy wymienne o zbliżonych wymiarach i nadwoziach bez górnej klapy. W przypadku braku zachowania kąta prostego między poziomem placu manewrowego a fasadą budynku zaleca się montaż uszczelnienia dociskowego w specjalnej wersji wykonania, która zabezpieczy szczelinę powstałą przy samochodzie ciężarowym

Modele uszczelnień dociskowych:

DFH

W celu przeładowania towarów samochód ciężarowy podjeżdża z uprzednio otwartymi drzwiami do piankowych poduszek. Uszczelnienie bramy ze stałymi poduszkami bocznymi i górnymi

Wymiary standardowe:

Szer. 2800 wys. 2500mm

DFC

Stałe poduszki boczne i górne są przeznaczone do przeładunku mniejszych samochodów ciężarowych z nadwoziem rożnej wysokości i do stosowania w halach z wysoką bramą, Uszczelnienie bramy ze stałymi poduszkami bocznymi. Górna poduszka z dodatkowym fartuchem górnym.

Wymiary standardowe:
Szer. 2800 wys. 3000mm
Szczegółowe informacje znajdują się w prospektach.