Bez kategorii

Rampa przeładunkowa HTL V4 – NOWOŚĆ HÖRMANN

rampa przeładunkowa HTLV4

Nowa rampa przeładunkowa HTL V4 firmy HÖRMANN już dostępna!

Hydrauliczna rampa przeładunkowa z 3-częściową wysuwaną klapą i zróżnicowaną kompensacją ciężaru do dowolnego za- i wyładunku samochodów ciężarowych oraz małych samochodów dostawczych. Samonośna stalowa konstrukcja przegubowa spełnia wymagania normy PN-EN 1398, również dla zabudowy za bramą.

Nośność wg PN-EN 1398. Przy eksploatacji małych samochodów dostawczych 20kN, przy eksploatacji samochodów ciężarowych 60 kN. W celu uniknięcia powstawania kolein spowodowanych przez twarde koła (z poliuretanu / vulkollanu) zaleca się następujące ograniczenie obciążenia: dla wózków wysokiego składowania 40 kN.

Nachylenie / wzniesienie
Do 12,5% (ok. 7°) zgodnie z PN EN 1398, zakres pracy – patrz materiały informacyjne.

Konstrukcja
Rampa przeładunkowa z dwoma siłownikami, platforma z profilowanej, antypoślizgowej stali, grubość platformy 8/10 mm, z wysuwaną klapą z profilowanej, antypoślizgowej stali, grubość 15/17 mm, 500 mm lang, optional 1000 mm, z nachyleniem, klapa 3-częściowa, boczne segmenty w trybie pracy małych samochodów dostawczych z możliwością regulacji przesunięcia do 500 mm w stosunku do środkowego segmentu.
Wskazówka: Klapa wysuwana 1000 mm wymagana dla małych samochodów dostawczych, w których drzwi pojazdu nie mogą być otwarte w zakresie 270°.

Montaż
Wersja gniazdowa P
Montaż przez spawanie. Rampa przeładunkowa wyposażona od spodu w płaskownik stalowy o grubości 30 mm. Od długości 3500 mm wymagany jest dodatkowy profil wsporczy – dostawa leży po stronie odbiorcy.

Wersja ramowa FR
Do zalania betonem. Po bokach zamknięta rama z kątownikami brzegowymi z trzech stron oraz kotwami do zabetonowania, kątownikami do pozycjonowania do wysokości zalania. Zalecany do zabudowy szeregowej z użyciem prefabrykatów betonowych, jeśli odległość między górną krawędzią gniazda a poziomem posadzki nie przekracza 250 mm. Zalecane wyposażenie w folię ochronną (opcja dodatkowa).
Dalsze warianty zabudowy (np. model F, B) dostępne opcjonalnie

Powierzchnia
Stalowa, piaskowana, powlekana 2-komponentowym lakierem poliuretanowym (warstwa 60 – 80 μm) w kolorze czarnym na bazie RAL 9017, na życzenie za dopłatą RAL do wyboru lub wersja ocynkowana.

Zakres temperatur
W wersji standardowej zalecany zakres temperatur (poniżej rampy przeładunkowej) od ok. –25 do +50 °C

Zabezpieczenie antypoślizgowe
Platforma i klapa z antypoślizgowej blachy łezkowej. Na życzenie powłoka antypoślizgowa klasa R11 wg DIN 51130, grubość ok. 1-2 mm, z poliuretanu z wtryskiwanymi włóknami twaronu.

Powierzchnia w kolorze czarnym, możliwa dla ramp w kolorze RAL 9017 (czarnym).

Izolacja dźwiękowa
Jak powłoka antypoślizgowa, grubość ok. 3-4 mm – tylko na platformie.

Napęd
Moc silnika przy nośności 60 kN, 1,5 kW, napięcie przyłączeniowe 400 V / 50 Hz (inne częstotliwości na zapytanie), stopień ochrony IP 54. Przewód przyłączeniowy o dł. min. 12 m.

Sterowanie
Ekranowana obudowa sterowania, stopień ochrony IP 65, napięcie przyłączeniowe 400 V / 50 Hz lub 60 Hz, w obudowie zintegrowane przyciski foliowe do oddzielnego sterowania rampą i klapą w trybie czuwakowym oraz przycisk „Auto” do automatycznego powrotu do stanu spoczynkowego, przełącznik zmiany trybu pracy “samochód ciężarowy” lub “mały samochód dostawczy”, wyłącznik awaryjny (odłączany wielobiegunowo), blokada samoczynnego rozruchu.