Domki przeładunkowe

Domki przeładunkowe ustawiane na zewnątrz przed halą są rozwiązaniem, które pozwala efektywnie zarządzać energią i oszczędza miejsce. Oznacza to możliwość wykorzystania całej powierzchni wewnątrz hali aż po jej zewnętrzne ściany. Nadają się także do zastosowania w remontowanych obiektach, gdyż bez konieczności przebudowy całej hali powstaje gotowa stacja przeładunkowa. Domki mogą być wykonane w kilku wersjach: do obudowania przez odbiorcę, obłożone nieocieplanymi panelami, obłożone panelami o grubości 60mm i 80mm. Standardowo ustawiane są pod kątem 90o. Dostępne są także ustawiane na skos pod kątem 30o, 45o, 60o, 120o, 135o i 150o, co pozwala zwiększyć powierzchnię placu manewrowego.

Szczegółowe informacje znajdują się w prospekcie.

Wszystkie domki przeładunkowe spełniają normę PN EN 1990.

Dopuszczalne obciążenie śniegiem konstrukcji dachu wynosi w zależności od wersji wykonania

maks. 1 kN/m2 lub 3 kN/m2 w regionach o bardziej obfitych opadach śniegu.

Odporność konstrukcji na obciążenie wiatrem wynosi maks. 0,65 kN/m 2

Modele domków:

1-24

LHF 2

Do obudowania przez odbiorcę wykonany ze stali, umożliwia realizację koncepcji inwestorskich

2-25

LHC 2

Obłożony nieocieplanymi panelami

3-23

LHP 2

Obłożony panelami typu sandwicz o grubości 60mm

4-20

LHP 2 Thermo

Obudowany panelami o grubości 80mm. Pełna izolacja umożliwia zastosowanie w chłodniach

5-17

 

 

 

Oraz:

Domek przeładunkowy z niszą na pneumatyczne uszczelnienie bramy

To rozwiązanie stanowi optymalne

6-15

Domki połączone w układzie szeregowym

 

 

Istnieje możliwość łączenia kilku domków przeładunkowych w układzie szeregowym pod kątem 90°, które tworzą w ten sposób kompaktową konstrukcję i zajmują niewiele miejsca.

Tego układu nie można zastosować w przypadku domków izolowanych termicznie.

Pojedyncze domki w zmiennym układzie

7-11

Domki przeładunkowe są dostarczane pojedynczo lub jako szeregowe jednostki ustawiane przed budynkiem pod kątem 90°. Dostępne są także domki ustawiane na skos pod kątem

30°, 45°, 60°, 120°, 135° i 150°, co pozwala zwiększyć powierzchnię placu manewrowego